titloi

11/8/13

Λύμουρα: «Τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου»

Έκλεισε οριστικά το κεφάλαιο Αθηναϊκός για τη Λολίτα Λύμουρα, η οποία έχει συμφωνήσει να συνεχίσει την καριέρα της στον Πρωτέα Βούλας.
Η 28άχρονη γκαρντ, με δημόσια δήλωσή της μέσω του πρακτορείου μάνατζερ που την εκπροσωπεί, εμφανίστηκε δικαιωμένη από την απόφαση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης να της παραχωρήσει την ελευθέρας της από τον Αθηναϊκό, στον οποίο παραδέχθηκε πως πέρασε τα καλύτερα χρόνια της καριέρας της.
Η δήλωση: «Η απόφαση της επιτροπής απέδωσε δικαιοσύνη. Όπως είχα πει ο κύκλος μου στον Αθηναϊκό είχε κλείσει και από τη στιγμή που δεν δέχονταν ούτε τον συμβιβασμό της ελευθερίας μου με τα οφειλόμενά μου δεν είχα άλλη επιλογή παρά να αποφασίσει η δικαιοσύνη για εμένα. Με άφησε ελεύθερη και έχω ήδη κάνει την επιλογή μου να παίξω στον Πρωτέα Βούλας, σε μια ομάδα που χωρίς πολλά λόγια, με παρόν και μέλλον, έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι με ήθελε και μου παρείχε τις εγγυήσεις για να αγωνιστώ εκεί. Τώρα πια δεν κοιτάζω ούτε πίσω, ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Κοιτάζω μόνο μπροστά και πώς θα ανεβάσουμε τον Πρωτέα στο επίπεδο που θέλει η διοίκησή του και ειδικότερα ο πρόεδρος κ. Βασιλειάδης τον οποίο και ευχαριστώ θερμά για τη στάση του όλο αυτό το διάστημα, καθώς και τον κόουτς Δάγλα για την εμπιστοσύνη του.
Ο μονόδρομος στον οποίο οδηγήθηκα για να βρω το δίκιο μου δεν αλλάζει τα συναισθήματά μου για τον Αθηναϊκό. Έζησα τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου, ήμουν μέλος της ομάδας που έγραψε ιστορία με το Ευρωπαϊκό, τα νταμπλ και το ρεκόρ Γκίνες. εκτιμώ και τους ανθρώπους και το σωματείο για όσα μου προσέφεραν και νομίζω πως σε αυτά τα τέσσερα χρόνια έδωσα κι εγώ πολλά. Ευχαριστώ όσους ήταν δίπλα μου τους τελευταίους μήνες στη μάχη για την ελευθερία μου. Τον δικηγόρο μου Μιχάλη Διαθεσόπουλο, τον μάνατζέρ μου Θωμά Προδρόμου, όσους φίλους στάθηκαν κοντά μου και φυσικά την ΕΟΚ που δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης της αλήθειας».
Η ανακοίνωση του πρακτορείου της Λολίτας Λύμουρα: «To Flash Agency θα ήθελε να δώσει συγχαρητήρια στη Λολίτα για την ελευθερία της και να της ευχηθεί ό,τι καλύτερο στο νέο κεφάλαιο της καριέρας της με την ομάδα του Πρωτέα Βούλας».