titloi

10/10/13

Α1 Παναθηναϊκός : Μαγκλάρα: «Πάντα οι στόχοι μας είναι οι υψηλότεροι»

Ο Παναθηναϊκός νίκησε (35-76) τον Σπόρτιγκ, πέρασε στα προημιτελικά του Κυπέλλου Γυναικών και η Αριστέα Μαγκλάρα εξήγησε στο superbasket.gr γιατί το «τριφύλλι» στοχεύει πάντα ψηλά.
Περίμενες πως η επικράτηση επί του Σπόρτιγκ θα ερχόταν τόσο εύκολα; 

«Ο Σπόρτιγκ είναι ιστορική ομάδα, πιστεύαμε ότι θα ήταν δύσκολο το παιχνίδι γιατί στα ματς του κυπέλλου συνήθως γίνονται εκπλήξεις. Ήμασταν αρκετά συγκεντρωμένες, κάναμε και rotation, μιας και αγωνίστηκαν και οι δώδεκα παίκτριες. Είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοσή μας, αν και ο Σπόρτιγκ δεν έδειξε τόσο δυνατός όσο περιμέναμε.

Ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι το νταμπλ; 

«Πάντα οι στόχοι μας είναι υψηλότεροι, ευελπιστούμε στο τέλος να πανηγυρίζουμε το νταμπλ. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε και το ευχόμαστε.

Αγωνίστηκες κόντρα στην ομάδα που έκανες τα πρώτα σου βήματα στον χώρο του μπάσκετ. Ποια συναισθήματα σου δημιουργήθηκαν; 

«Ξεκίνησα 11 χρονών από τον Σπόρτιγκ, στον οποίο αγωνίστηκα ως τα 19 μου. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι της καρδιάς μου και νιώθω λίγο περίεργα γιατί είδα παλιές μου συμπαίκτριες, με τις οποίες ήμασταν αρκετά χρόνια μαζί, αλλά είμαι επαγγελματίας. Θέλω να κερδίζει η ομάδα μου και να κοιτάω μπροστά».