titloi

14/8/14

Εύα Κατωπόδη: Η Εύα και οι μπασκετικοί πειρασμοί

Εχει γίνει αιτία να σταματήσει προπόνηση ανδρικής ομάδας στο Ιβανώφειο και αντικείμενο σχολιασμού αμέτρητες φορές για την ομορφιά της, η οποία δεν συναντάται συχνά στα γήπεδα του μπάσκετ. Η Εύα -όνομα και πράγμα- Κατωπόδη έγινε η πέτρα του σκανδάλου με τη μεταγραφή της από την ομάδα μπάσκετ του Αρη σε εκείνη του ΠΑΟΚ


Τον τελευταίο καιρό οι περισσότεροι Θεσσαλονικείς έχουν όλο και πιο συχνά στα χείλη τους το όνομα της εντυπωσιακής ξανθιάς Εύας Κατωπόδη. Ο λόγος; Η πολυσυζητημένη μεταγραφή της από τον Αρη στον ΠΑΟΚ. Φαίνεται πως η απόφαση της πρασινομάτας Εύας ήταν η σπίθα που φούντωσε πάλι την κόντρα και τις αντιπαλότητες των δύο αιωνίων εχθρών της συμπρωτεύουσας. Είναι άλλωστε η πρώτη φορά στα χρονικά που γυναικεία ομάδα μπάσκετ «κλέβει» παίκτρια από την άλλη. 


Ποια είναι όμως η 26χρονη μπασκετμπολίστρια με το εντυπωσιακό ανάστημα στο 1,87 μ.; Γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά, η Εύα από έξι ετών ξεκίνησε να ασχολείται με τον αθλητισμό. Πρώτη στάση, το τάε κβον ντο. Το μπάσκετ, όπως η ίδια αφηγείται, ήρθε στη ζωή της, όπως είθισται να συμβαίνει με όλους τους μεγάλους έρωτες, τυχαία. «Ημουν 13 ετών όταν η μητέρα μου έμεινε και πάλι έγκυος. Λόγω της κατάστασής της δεν μπορούσε να με πηγαίνει στις προπονήσεις του τάε κβον ντο κι έτσι πήραμε την απόφαση να γραφτώ σε ομάδα μπάσκετ, αφού το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ηρακλή, το Ιβανώφειο, βρισκόταν σε κοντινή απόσταση από το πατρικό μου. Με θυμάμαι από μικρή ηλικία να παίζω συνέχεια με μια μπάλα του μπάσκετ. Το αγάπησα αυτό το άθλημα. Ετσι όταν ήρθε η στιγμή να αποφασίσω αν θα συνεχίσω το τάε κβον ντο ή το μπάσκετ, δεν μου ήταν δύσκολο να αποφασίσω. Διάλεξα το μπάσκετ γιατί είμαι ομαδική παίκτρια. Το μπάσκετ είναι παρεΐστικο άθλημα, ενώ το τάε κβον ντο είναι μάλλον μοναχικό», μας λέει. 






Η Εύα τελείωσε τη Γυμναστική Ακαδημία στα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης, το 1999 ξεκίνησε να παίζει επαγγελματικά στον Ηρακλή, ενώ το 2000 μπήκε στις τάξεις της Εθνικής Ομάδας Κορασίδων. Η πορεία της είναι ενδιαφέρουσα, παρά τις ατυχίες και τα σκαμπανεβάσματα: «Μέχρι το 2008 έπαιζα στον Ηρακλή, μετά έφυγα για τον Παναθηναϊκό. Στο τελευταίο ματς της αγωνιστικής το 2009 έπαθα ρήξη χιαστού. Λόγω του τραυματισμού επέστρεψα πίσω στον Ηρακλή, αφού ήμουν στην ομάδα με υποσχετική. Την επόμενη σεζόν έπαιξα στην Αναγέννηση Νέου Ρυσίου στην Α2 κατηγορία και κατόπιν, το 2011, στον Αρη», λέει εξηγώντας την περιπλάνηση που ήρθε μετά τον τραυματισμό της. 

          

«Ο σοβαρός τραυματισμός μού στέρησε το όνειρο, αλλά αποφάσισα να ανοίξω τους ορίζοντές μου και να ασχοληθώ περισσότερο με τη γυμναστική. Με πήρε από κάτω ψυχολογικά, αλλά όταν γύρισα στον Αρη υπήρξε βελτίωση γιατί έκανα τη σωστή αποθεραπεία. Θέλω να πιστεύω ότι φέτος θα είναι η χρονιά μου και θα τα πάω εξαιρετικά. Θέλω να επιστρέψω στην Εθνική. Η ρήξη χιαστού εκείνη τη χρονιά με έκανε να σκεφτώ και να οριοθετήσω αλλιώς τις προτεραιότητες της ζωής μου. Κάθε εμπόδιο για καλό, που λέμε. Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε που τόσο σοβαροί τραυματισμοί οδηγούν πολλούς αθλητές ή αθλήτριες στο να σταματήσουν οριστικά την καριέρα τους. Ευτυχώς σ’ εμένα δεν συνέβη τελικά αυτό», επισημαίνει. 





Και όντως η βελτίωσή της στα αγωνιστικά τερέν ήταν μάλλον θεαματική και προφανώς εκτιμήθηκε και από τις αντίπαλες ομάδες, που έσπευσαν να της προτείνουν μεταγραφή. «Η αλήθεια είναι πως έγινε ένας μικρός χαμός. Εχω ακούσει διάφορα άσχημα σχόλια, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με έχουν απειλήσει. Υπήρξαν Αρειανοί φίλαθλοι οι οποίοι στο άκουσμα της μεταγραφής μου θεώρησαν ότι πουλάω την ομάδα. Προσπάθησα να τους εξηγήσω τα προβλήματα που αντιμετώπιζα. Εκείνοι με τη σειρά τους με προέτρεπαν να μην πάω στον ΠΑΟΚ, αλλά να διαλέξω κάποια από τις υπόλοιπες ομάδες που με ήθελαν στο ρόστερ τους. Ομως, για μένα η καλύτερη επιλογή τη δεδομένη στιγμή είναι ο Δικέφαλος του Βορρά. Εύχομαι να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Οσο για τον Αρη, και εγώ και οι συμπαίκτριές μου κάναμε τα πάντα αγωνιστικά για να κρατήσουμε την ομάδα στην Α1 κατηγορία και τελικά τα καταφέραμε. Το γεγονός ότι τελικά ο Αρης υποβιβάστηκε στην Α2 κατηγορία οφείλεται σε οικονομικά προβλήματα. Ακόμα χρωστάει χρήματα σε όλους τους παίκτες», εξηγεί. 




Οι δραστηριότητες της γοητευτικής μπασκετμπολίστριας δεν τελειώνουν στο παρκέ. Παράλληλα με την καλαθοσφαίριση εργάζεται ως personal trainer. Αναρωτιέμαι και τη ρωτάω ευθέως αν μια τόσο όμορφη αλλά πολυάσχολη γυναίκα βρίσκει χρόνο και διάθεση για την προσωπική της ζωή: «Παλιά εστίαζα μόνο στο μπάσκετ και τον αθλητισμό. Οσο τα χρόνια περνούν, νιώθω την ανάγκη να δώσω χρόνο στην προσωπική μου ζωή. Είμαι single, αλλά θα ήθελα να ζήσω μια σχέση. Τι αναζητώ σε έναν άνδρα; Σοβαρότητα, χιούμορ, διάθεση για επικοινωνία, φυσικά να είναι αθλητικός τύπος και μη καπνιστής», καταλήγει περιγράφοντας τον ιδανικό για εκείνη σύντροφο.


ΠΗΓΗ :http://www.protothema.gr/