titloi

22/11/14

Α1 Αθηναικός: Σαμαντούρα στον Αθηναϊκό - Αναλυτικά η δήλωσή της


Η Γιασεμή Σαμαντούρα πραγματοποίησε χθες (21/11) την πρώτη προπόνηση ώς κόουτς του X-Level Αθηναϊκού. Είχε την πρώτη γνωριμία και ομιλία με τις παίκτριες της ομάδας.





Αναλυτικά η δήλωσή της:

«Είναι τιμή μου να αποδεχτώ την πρόταση της Διοικούσας Επιτροπής του Αθηναϊκού (κ. Γέσπερ Ουίκστρομ, Γιάννη και Σωτήρη Ντάνου), που ευχαριστώ ιδιαίτερα, και να αναλάβω τα ηνία της ομάδας. Η απόλυτη ταύτισή μου με το όραμα των ανθρώπων του Αθηναϊκού για τη γυναικεία ομάδα μπάσκετ, τόσο στους στόχους, όσο στον προγραμματισμό για την υλοποίησή τους, η βαριά ιστορία του συλλόγου που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και ένα ευρωπαϊκό κύπελλο στην τροπαιοθήκη, αλλά και η μεγάλη εκτίμηση που έχω στον προκάτοχό μου κ. Κεραμιδά, που πιστεύω έχει βάλει τις σωστές αγωνιστικές βάσεις στη φετινή ομάδα, με οδήγησαν στην αποδοχή της πρότασης που μου έγινε, χωρίς δεύτερη σκέψη.  Ξεκινάω αμέσως δουλειά, τόσο για τη στελέχωση του προπονητικού team με  ανθρώπους που πιστεύω έχουν ρόλο και θα βοηθήσουν το συγκεκριμένο project, όσο και επικεντρώνοντας στο ντέρμπυ Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, το οποίο ο Αθηναϊκός πρέπει να κερδίσει».