titloi

18/11/14

A1 : Τέλος ο Κεραμιδάς από τον Αθηναϊκό

Δραματικές είναι οι εξελίξεις στον Αθηναϊκό. Ο Κώστας Κεραμιδάς αποτελεί παρελθόν για την ομάδα του Βύρωνα, αλλά αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Σύντομα αναμένονται κι άλλες εξελίξεις, διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες θα ξεκινήσουν από το εξωτερικό και θα φέρουν τα πάνω κάτω στο εσωτερικό.

“Η συμμετοχή μου στον Αθηναϊκό ήταν κάτι σαν υποχρέωση για μένα. Ήμουν, άλλωστε, αυτός που έβαλε το πρώτο λιθαράκι για να επανιδρυθεί η ομάδα, που έχει γράψει την πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού μπάσκετ, η ομάδα που κατέχει το ρεκόρ Γκίνες” δήλωσε ο κόουτς Κεραμιδάς και συμπλήρωσε:
“Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν συζήτησα καν για την αμοιβή μου, κάτι που έρχεται κόντρα στην επαγγελματική μου υπόσταση.
Για αρκετό καιρό ανέχτηκα καταστάσεις, τις οποίες -υπό άλλες συνθήκες- θα είχα καταγγείλει από την πρώτη μέρα και θα είχα αποχωρήσει. Έβαλα, όμως, πάνω από την επαγγελματική μου υπόσταση τη φιλική μου σχέση με τους αδερφούς Ντάνους. Υπάρχουν, όμως, και όρια.
Φαίνεται πως τα χρόνια που έλειψα από το γυναικείο μπάσκετ (άλλωστε πέρυσι δεν πρόλαβα καν να αντιληφθώ τί συμβαίνει) πράγματα άλλαξαν προς το χειρότερο στον χώρο. Φαίνεται πως το μοντέλο που εγώ και κάποιοι άλλοι οραματιστήκαμε δεν μπορεί να υλοποιηθεί, καθώς υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας και οι ανθρώπινες αδυναμίες.
Έχω αστείρευτες αντοχές, αλλά έχω κι αξιοπρέπεια. Ζήτησα να γίνουν αλλαγές που δεν υλοποιήθηκαν. Από τη στιγμή που δεν μπορώ να καθοδηγήσω την ομάδα με τον τρόπο που θέλω, από τη στιγμή που οι συνθήκες δεν μου επιτρέπουν να κάνω με τον επαγγελματισμό που με διέπει τη δουλειά μου, από τη στιγμή που ακούγονται φωνές από ανθρώπους που δεν δικαιούνται δια να ομιλούν, θαρρώ ότι η σωστότερη επιλογή είναι η αποχώρηση.
Η σχέση μου με τον Αθηναϊκό, αυτόν τον Αθηναϊκό, ολοκληρώνεται, όχι με τον τρόπο που θα ήθελα, όχι με δική μου ευθύνη. Η ομάδα μοιάζει με ανοχύρωτη πόλη. Ελπίζω πως η δική μου αποχώρηση θα ενεργοποιήσει εκείνους που οφείλουν να την οχυρώσουν.
Μπορούσα να πω πολλά. Δεν θα το κάνω. Όχι από αδυναμία, αλλά από σεβασμό στις προσωπικές σχέσεις. Αρκεί να μην εκληφθεί από κανέναν ως αδυναμία…”.
Αυτό που μένει να δούμε πλέον είναι τη στάση που θα κρατήσουν οι αδερφοί Ντάνοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό όσα συμβαίνουν. Βέβαιον είναι πως το κλίμα στον Αθηναϊκό είναι βαρύ και ηπαραίτηση Κεραμιδά δεν είναι παρά ένα κεφάλαιο, ενός νέου τόμου, που ενδιαφέρον θα έχει το τέλος…

Πηγή : ebasket.gr