titloi

21/1/15

A1 Ολυμπιακός Βόλου : Ραφαέλα Σουλτάνη: «Στόχοι μου η Εθνική και το εξωτερικό»!

Τα κάνει όλα και συμφέρει για την ομάδα της, βοηθώντας είτε με το μπανταρισμένο χέρι, είτε με το άλλο, να σταθεί ο Ολυμπιακός Βόλου στα πόδια του. Και όπου πόδια, βάλτε την Α1 Γυναικών, καθώς απόλυτος στόχος των Θεσσαλών είναι να δουν την ομάδα μπάσκετ να μην χάνει για ακόμη μία φορά το στοίχημα με την διατήρηση στην μεγάλη κατηγορία.

Από τον Θοδωρή Λινάρδο.
Η Ραφαέλα Σουλτάνη, αναφέρθηκε σε ό,τι απασχολεί την ίδια και την ομάδα της, μέσω συνέντευξής της στοsportshero.gr. Και απάντησε σε όλα, η 24χρονη γκαρντ, πιο γρήγορα κι από όσο μοιράζει μία ασίστ, σαν μορφή τεστ και όχι πολλαπλής επιλογής…

-Με ποιο σκεπτικό επέστρεψες στον Βόλο; Σαν να είχες αφήσει κάτι στην μέση;
«Το καλοκαίρι είχα έναν σοβαρό τραυματισμό στο χέρι και έκανα εγχείρηση. Ο Ολυμπιακός Βόλου αποτελεί μία ομάδα γνώριμη, καθώς κατάγομαι από την πόλη και έτσι μου δόθηκε η δυνατότητα να βοηθήσω κι εγώ την ομάδα, επιστρέφοντας κι εγώ με αυτό τον τρόπο στα παρκέ της Α1».


-Τι προβλέπεις για την συνέχεια; Οι ανατροπές κάθε εβδομάδα συνεχίζονται.
«Πρόκειται για απρόβλεπτης εξέλιξης πρωτάθλημα, αφού κάθε αγωνιστική προκύπτουν αποτελέσματα-εκπλήξεις σε αγώνες μεταξύ ομάδων, ακόμη και με βαθμολογική διαφορά. Ολα φαίνεται, στην ουρά κυρίως, πως θα κριθούν στο φινάλε, εκτός βέβαια από την τριάδα της κορυφής, όπου και ξεχωρίζουν Παναθηναϊκός, Ελληνικό και Πρωτέας Βούλας».

-Αλλάζουν, όμως, οι ισορροπίες, όταν παίκτριες έρχονται ή φεύγουν.
«Φυσικά και αλλάζουν οι ισορροπίες, όταν έρχονται νέες προσθήκες ή αποδεσμεύονται παίκτριες (σ.σ. τρανό πρόσφατο παράδειγμα η αποχώρηση της Μπροκ από τον ΠΑΟΚ), ειδικά πρώτης γραμμής από μία ομάδα. Στους περισσότερους συλλόγους τα ρόστερ είναι συγκεκριμένα και με όχι πολλές επιλογές, με αποτέλεσμα κάθε προσθαφαίρεση να επηρεάζει σημαντικά την πορεία της ομάδας, με ανάλογα αποτελέσματα».

-Ο ρόλος σου στο σύνολο; Περισσότερο πόιντ γκαρντ, σούτινγκ γκαρντ, συνδυασμός, μήπως;
«Θα έλεγα, ο ρόλος μου στην ομάδα είναι να την οργανώνω σωστά και σύμφωνα με τις οδηγίες του κόουτς Μιχάλη Καπουρνιώτη, να σιγουρεύω ότι η μπάλα θα πάει στην σωστή κατεύθυνση σε κάθε επίθεση. Φυσικά, είναι σημαντικό να σκοράρω, όταν χρειαστεί, αλλά αυτός δεν είναι ο πρώτος και βασικός μου ρόλος».

-Είναι στόχος να παίξεις στο εξωτερικό και στην Εθνική;
«Θα ήθελα να δοκιμάσω και εκτός Ελλάδας, όταν και εάν θα είναι η κατάλληλη στιγμή για εμένα. Προς το παρόν, προέχει η σκληρή δουλειά μόνο. Κάθε παίκτρια, εξάλλου, με στόχους, θέλει να αγωνιστεί, εννοείται, με το εθνόσημο και είναι μεγάλη τιμή, αν αυτό συμβεί και γίνει πράξη». Εμείς να επισημάνουμε ότι η Ραφαέλα έχει συμπεριληφθεί στο παρελθόν στα κλιμάκια των Εθνικών ομάδων.



-Πώς αποφάσισες να μπεις στο παρκέ, να ασχοληθείς με το μπάσκετ; Πρότυπα έχεις;
«Από μικρή έπαιζα στα ανοιχτά γήπεδα, όπως υποθέτω και οι περισσότερες αθλήτριες. Στην δική μου περίπτωση, έτυχε ένας προπονητής να με δει και να με παρακινήσει να μπω στον σύλλογο, στον οποίο και ξεκίνησα τα μπασκετικά μου βήματα. Δεν έχω κάποιο ίνδαλμα, αλλά αυτή την στιγμή θα μπορούσα να πω ότι πρότυπά μου είναι όλες οι μπασκετμπολίστριες της Εθνικής, που θα βρεθούν, μην ξεχνάμε, στο προσεχές Πανευρωπαικό πρωτάθλημα. Aν βέβαια, μίλαγα για αθλητή, θα έλεγα ότι θαυμάζω τον Σπανούλη και τον Ζήση, για τον τρόπο που λειτουργούν».



Πηγή: http://www.sportshero.gr/