titloi

16/1/15

Ζέντα Μέλνικα : "Πολύ δύσκολο να μην μπορώ να αγωνιστώ"!

Είναι μια από τις πιο ταλαντούχες παίκτριες στην Ελλάδα που όμως παρ' ότι αγωνίζεται εδώ και πολλά χρόνια στην Α2 ως Ελληνίδα, στην Α1 θεωρήθηκε ξένη! Σαν να μην έφτανε όλη η περσινή δικαστική περιπέτεια, φέτος έχασε όλη τη σεζόν λόγω σοβαρού τραυματισμού στον ώμο...Η Ζέντα Μέλνικα μίλησε για όλα αυτά στο WPB αλλά και για τον Αθηναϊκό, τον Αστέρα Εξαρχείων και το μεγάλο απραγματοποίητο όνειρό της....



"Πολύ δύσκολο να μην μπορώ να αγωνιστώ"!
Η κουβέντα ξεκινάει φυσικά από την τωρινή κατάστασή της και πως εξελίσσεται ο τραυματισμός της στον ώμο, που την ταλαιπωρεί από την προετοιμασία και είναι η αιτία να χάσει όλη τη φετινή σεζόν...
"O τραυματισμός απ' ότι έχω καταλάβει είναι χρόνιος. Η βασική αιτία που συνέβη είναι επειδή έχω χαλαρές αρθρώσεις. Είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο τον Σεπτέμβριο που έπρεπε να κάνω χειρουργείο. Τότε, δεν είχε περάσει από κανενός το μυαλό ότι μπορεί να συμβαίνει αυτό και είναι λογικό αφού συνήθως οι σοβαροί τραυματισμοί είναι γόνατα, αχίλλειος, αστράγαλος κτλ.. Από την στιγμή του χειρουργείου θέλει έξι μήνες για να μπορέσω να παίξω σε αγώνα και τώρα έχουν περάσει δύο"!

"Ο Αθηναϊκός επηρεάστηκε από τις πολλές αλλαγές"!
Ο Αθηναϊκός είναι η ομάδα που ανήκει η Ζέντα και η ίδια έχει να πει τα καλύτερα αφού την έχει στηρίξει αρκετά στο θέμα του τραυματισμού της. Ελπίζει ότι σύντομα θα επιστρέψει στο δρόμο των επιτυχιών. Ποια πιστεύει όμως ότι είναι η αιτία της κακής πορείας του Αθηναϊκού φέτος;
Δυστυχώς δεν έχω δει φέτος πολλά παιχνίδια του Αθηναϊκού λόγω ενός σοβαρού οικογενειακού θέματος, παρακολουθώ βέβαια τα αποτελέσματα. Ελπίζω τώρα ότι θα μπορέσω να είμαι κοντά μιας και ηρέμησαν τα πράγματα. Όπως κάθε αθλητής που περνάει από τραυματισμό, πονάει πολύ ψυχικά μιας και δεν μπορώ να βοηθήσω την ομάδα και δεν μπορώ να κάνω αυτό που αγαπάω και αυτό που έχω δουλέψει πολλά χρόνια. Σίγουρα είναι δύσκολο...Η ομάδα μου με στηρίζει και πραγματικά λυπάμαι που δεν είχα τη δυνατότητα να έρχομαι στο γήπεδο όλο αυτό τον καιρό. Όσον αφορά την πορεία της ομάδας φέτος, νομίζω ότι φταίνει όλο αυτό που είπες.Με όλες αυτές τις αλλαγές είναι δύσκολο να συνέλθεις τόσο γρήγορα. Έγινε άλλη προετοιμασία με άλλη φιλοσοφία, μετά αλλάζει προπονητής, αλλάζει παίκτρια και πάλι ξεκινάς απ' την αρχή. Είναι συνηθισμένο σε κάθε ομάδα που περνάει κάτι τέτοιο. Όμως δεν έχει τελειώσει τίποτα και πιστεύω στην ομάδα και ελπίζω ότι από δώ και πέρα θα τα πάει καλά!

"Γελοίο το να παίζω σαν ξένη στην Ελλάδα"!
Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην περσινή ιστορία που ήταν ένα από τα βασικά θέματα της χρονιάς με την απαγόρευση συμμετοχής της από την ομοσπονδία αφού θεωρείται ξένη παίκτρια μιας και έχει αγωνιστεί στην Εθνική Λετονίας. 
"Για μένα αυτό είναι λίγο γελοίο. Ο αδερφός μου αγωνίζεται κανονικά σε μια κατηγορία που δεν επιτρέπονται ξένοι, οπότε λογικά παίζει με ελληνικό δελτίο! Στον Αστέρα Εξαρχείων τόσα χρόνια έπαιζα σαν Ελληνίδα. Τέλος πάντων, δεν με πειράζει πλέον επειδή ούτως ή άλλως αν είχα τη δυνατότητα επιλογής, θα πήγαινα στην Εθνική Λετονίας! Λυπάμαι μόνο για άλλους παίκτες σαν και μένα που έχουν ή είχαν το ίδιο πρόβλημα. Φυσικά αγαπάω την Ελλάδα και την θεωρώ σαν δεύτερο μου σπίτι"!


"Ονειρό μου το WNBA"!
Όσον  αφορά τα μελλοντικά της σχέδια και όνειρα η Ζέντα αποκαλύπτει...
"Βεβαίως θα ήθελα να μείνω άλλη μια χρονιά στον Αθηναϊκό αλλά το όνειρό μου είναι φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ και για να γίνει αυτό, πρέπει κάποια παίκτρια να πάει στο εξωτερικό. Νομίζω ότι για κάθε επαγγελματία παίκτρια ο στόχος είναι το WNBA, οπότε και ο δικός μου δεν διαφέρει! Ελπίζω να το πετύχω κάποια μέρα"!


"Ο Αστέρας Εξαρχείων είναι η οικογένειά μου"
Δεν θα μπορούσαμε να μην ρωτήσουμε την Ζέντα για την ομάδα στην οποία έμαθε μπάσκετ στην Ελλάδα, με την οποία έγινε γνωστή και συνέδεσε το όνομά της, μια ομάδα που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει αναστείλλει τη λειτουργία του γυναικείου τμήματος, τον Αστέρα Εξαρχείων
Τον Αστέρα Εξαρχείων τον έχω πάντα στην καρδιά μου. Ήμουν εκεί σχεδόν μια δεκαετία, ξεκίνησα από 11 χρονών και τον θεωρώ οικογένειά μου. Με μεγάλωσε αυτός ο σύλλογος και με έχει στηρίξει σε ό,τι έχω κάνει. Ελπίζω να ξαναλειτουργήσει η γυναικεία ομάδα πολύ γρήγορα! Στην τελική, ο Αστέρας δεν είναι απλά ένας σύλλογος, είναι μια οικογένεια από μόνη της!

φωτογραφίες από τον Φοίβο Καρβέλα 
πηγή : weplayball.gr