titloi

13/7/15

Ανακοίνωσε Χατζηνικολάου ο Ολυμπιακός και οι πρώτες της δηλώσεις



Αναλυτικά η ανακοίνωση των "ερυθρολεύκων" αναφέρει:
"Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την απόκτηση της Όλγας Χατζηνικολάου. Η διεθνής καλαθοσφαιρίστρια αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του τμήματος Μπάσκετ Γυναικών".
Στις πρώτες της δηλώσεις, ως παίκτρια του Ολυμπιακού στο επίσημο site του συλλόγου (www.osfp.gr) η Όλγα Χατζηνικολάου τόνισε τα εξής:
"Τα συναισθήματά μου είναι πάρα πολύ έντονα, γιατί θεωρώ ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή για αυτή τη μεταγραφή. Είναι πολύ «κλισέ» να πω ότι νιώθω ακόμα πιο όμορφα επειδή είμαι Ολυμπιακός από κούνια και είναι μεγάλη τιμή το ότι θα φορέσω τη φανέλα αυτού του συλλόγου. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό και για να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους. Είναι η πρώτη φορά που αντί να σκέφτομαι τις διακοπές, σκέφτομαι την έναρξη της προετοιμασίας. Υπάρχει μια ανυπομονησία γιατί είναι κάτι πρωτόγνωρο και χαίρομαι που θα ζήσω αυτή την εμπειρία. Το μήνυμα μου στον κόσμο του Ολυμπιακού είναι ότι τους θέλουμε κοντά μας και είμαι σίγουρη ότι θα αγκαλιάσει το τμήμα του μπάσκετ όπως το έχει κάνει με όλα τα υπόλοιπα τμήματα. Εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να τον έχουμε ευχαριστημένο".