titloi

20/2/13

Λολίτα Λύμουρα :Η καλύτερη εμπειρία μου, έγινε η χειρότερη...


Η αλήθεια είναι πως περίμενα να γράψω αυτό το blog με διαφορετικά συναισθήματα. Έχοντας συνηθίσει τόσα χρόνια στις νίκες, μου φαίνεται τόσο μα τόσο περίεργο να γράφω τις σκέψεις μου έπειτα από την τρίτη φετινή ήττα και μάλιστα με συντριβή 28 πόντων.
Δεν παίζουμε καλά, δεν έχουμε το πάθος που απαιτείται και έχουμε απέναντί μας αντιπάλους που δικαιολογημένα διψάνε να κερδίσουν την ομάδα που τόσα χρόνια παίρνει το πρωτάθλημα. Κι έτσι χάνουμε... 
 
Η ήττα στη Λεωφόρο ήταν ίσως η πιο βαριά που έχω γνωρίσει στην καριέρα μου στο ελληνικό πρωτάθλημα και αποτέλεσε την χειρότερη εμπειρία μου. Κι έτσι μετριάστηκε η χαρά μου από την πιο ωραία εμπειρία που έζησα σαν αντίπαλος παίζοντας σε ένα ασφυκτικά γεμάτο γήπεδο. Μου άρεσαν όλα, η φιλοξενία, η υποδοχή, τα συνθήματα της αγαπημένης μου ομάδας. Για όλες τις αθλήτριες στο γυναικείο μπάσκετ που παίζουμε συνήθως μπροστά σε συγγενείς και φίλους ήταν ένα ξεχωριστό συναίσθημα και θα έμενε ως τέτοιο στο μυαλό μας αν δεν είχαμε παρουσιάσει αυτή την εικόνα στο παρκέ.
 
Δεν τιμήσαμε την ιστορία της ομάδας, δεν παίξαμε για τη φανέλα, ούτε καν για τους εαυτούς μας κι έτσι είδε όλη η Ελλάδα να χάνουμε πανηγυρικά. Ξέρω πως τώρα όλοι μας θεωρούν τελειωμένες, αλλά έχουμε δρόμο μπροστά μας. Όσες αδυναμίες κι αν πιστεύουν ότι έχουμε, εγώ πιστεύω ακόμα στην καρδιά αυτής της ομάδας. Παραμένουμε οι πρωταθλήτριες και στα δύσκολα θα πρέπει να δείξουμε ότι έχουμε ψυχή, καρδιά, ταλέντο και μέταλλο.
 
Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τι συνέβη στα 40 λεπτά αφού οι περισσότεροι είδατε. Εξάλλου και το τελικό σκορ μιλάει από μόνο του. Τώρα είναι η ώρα να σκύψουμε το κεφάλι και να δουλέψουμε, να συσπειρωθούμε και να βγάλουμε τον καλό μας εαυτό. Είναι η ώρα της αυτοκριτικής για όλες μας, όπως είπε κι ο δήμαρχος και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Μένουν σχεδόν δύο μήνες για το τέλος της σεζόν και είναι στο χέρι μας να ανατρέψουμε την κατάσταση και να αποδείξουμε ότι δεν αξίζουμε να μας ξεγράφουν τόσο εύκολα.
 
Με την ευκαιρία θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην Εβίνα και τη Ζωή που θα παίξουν στον τελικό του Eurocup. Οι σκέψεις μας θα είναι μαζί τους και μακάρι να το σηκώσουν το Ευρωπαϊκό! Κάτι που έκανε ο ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, πριν τρια χρόνια και καμία ελληνική ομάδα δεν πρόκειται να τα ξανακαταφέρει...
 
Εις το επανιδειν...






Πηγή : http://www.insidesports.gr